درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

طريقه نصب درب ضد سرقت چيني

قيل از هرچيز بايد بدانيم براي نصب دربهاي ضد سرقت چيني بايد يك فريم انتظار فلزي در پايان اتمام مرحله ديوار چيني و قبل از سفيد كاري در درگاهي در نصب شود قوطي مورد استفاده براي فريم انتظار دربهاي ضد سرقت چيني بايد 8*4 سانتي متر باشد البته در شرايطي خاص مي توان از قوطي هايي با ابعاد كمتر نيز استفاده كرد توصيه مي شود قبل از ساخت فريم انتطار با كارشناسان شركتهاي فروشنده مشورت شود.

ابعاد فريم انتظار درب ضد سرقت چيني:

ابعاد داخل به داخل فريم انتظار بايستي يك سانتي متر بيشتر از ابعاد پشت تا پشت درب ضدسرقت باشد به عنوان مثال در صورتي كه ابعاد پشت تا پشت درب ضد سرقت 210*105 سانتي متر مي باشد ابعاد فريم انتظار در ضد سرقت بايد 211*106 سانتي متر باشد.

توجه: ابعاد درب ضد سرقت از روبه رو(سمت بيرون واحد) بزرگتر از ابعاد پشت(سمت داخل واحد) در ضد سرقت مي باشد بنابراين فضاي لازم از سمت بيرون(راه پله) براي دربهاي ضد سرقت چين حداقل 5 سانتي بيشتر است.از اين رو قسمت چهار سانتي متر از سمت بيرون نبايد با هيچ نوع مصالحي پوشانده شود.اما از سمت داخل واحد مي توان و بهتر است پوشيده شود.

نكات مهم در نصب فريم انتظار درب ضد سرقت چيني:

1-براي جلوگيري از زنگ زدگي و خوردگي فريم انتظار دربهاي ضد سرقت حتما قبل ار نصب درب ضد سرقت آن را رنگ آميزي كنيد.

2-فريم انتظار درب ضد سرقت بايد به صورت كامل، شاقول و تراز در محل نصب شود. و براي اطمينان از عدم دويدگي فريم انتظار ابعاد قطري آن را با هم مقايسه كنيد و از برابري آن اطمينان حاصل كنيد.

3-فربم انتظار درب ضد سرقت بايد به گونه اي نصب شود تا سطح بالائي پاخور فريم انتظار با سطح كف نهائي از سمت داخل و بيرون واحد كاملا هم سطح بوده و در هيچ شرايطي پايين تريا بالاتر از آن نباشد(به طور خاص هم سطحي سمت بيرون واحد از اهميت يشتري برخوردار است)

روشهاي نصب درب ضد سرقت چيني:

. روشهاي مختلفي براي نصب درب ضد سرقت چيني وجود دارد كه در ايران بيشتر با جوش درب ضد سرقت را به فريم انتظار نصب مي كنند هر چند پيش بيني كارخانه هاي سازنده ي چيني استفاده از رول بولت است به طوري كه در بسته بندي دربهاي ضد سرقت چيني رول بولت ها ي لازم براي نصب وجو دارند در ايران به علت استفاده از آجر سفال براي ديوار چيني امكان استفاده از رول بولت وجود ندارد مگر شرايط آن را فراهم كرد كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

نصب درب ضد سرقت چيني به روش جوش دادن:

پس از باز نمودن بسته بندي درب ضد سرقت و قبل از هر اقدامي بهتر است چند مرتبه اقدام به باز و بسته نمودن قفل و شب بند نموده و از عملكرد صحيح سيستم قفل درب اطمينان حاصل مي كنيم. اكنون درب ضد سرقت را از سمت بيرون واحد وارد فريم انتظار نموده آن را كاملا تراز و شاقول قرار داده درب را چند مرتبه باز و بسته مي نماييم تا از عملكرد مناسب در ضد سرقت مظمئن شويم.پس از آن درب را از محل سوراخهائي كه در قسمت داخلي چارچوب مي باشد با چند خال جوش به صورت موقت به فريم انتظار جوش داده و پس از ريگلاژ درب و اطمينان از كاركرد صحيح در ضد سرقت و سيستم قفل آن از همان محل هاي قبلي در ضد سرقت را به طور كامل به فريم انتظار جوش مي دهيم.

نصب درب ضد سرقت توسط رول بولت:

همانطور كه قبلا هم اشاره شد مي توان درهاي ضد سرقت چيني را با استفاده از رول بولت و بدون نياز به فريم انتظارنصب كرد ولي به اين نكته ي مهم بايد توجه داشته باشيد كه اين روش را در صورتي مي توان مورد استفاده قرارداد كه ديوار هاي درگاهي ورودي واحد از مقاومت كافي و مناسب برخوردار باشند ازقبيل ديوارهاي بتني ، 35 سانتيمتري آجري و يا در صورت استفاده از سفال تيغه اي مي­بايست حد اقل 15 سانتيمتر از لبه داخلي فريم را با ملات ماسه سيمان آستر سازي و مقاومت سازي كرد

براي نصب ابتدا بايست از تراز و شاقول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح اطمينان حاصل نمود ، سپس درب را پس از خروج از بسته بندي در محل مورد نظر قرار داده آنرا چند مرتبه بازوبسته نموده تا از عملكرد صحيح قفل و لولا اطمينان حاصل شود.

بعد از تراز نمودن اضلاع مختلف چارچوب در ضد سرقت آن را در محل خود تا انتهاي عمليات نصب، ثابت نموده و توسط دريل از محل سوراخ هاي تعبيه شده در چهار چوب ،باقدام به سوراخ كردن ديوار مينماييم.

بعد از تكميل سوراخ ها مجددا از تراز بودن چهار چوب اطمينان حاصل نموده و رول بولت ها را به حفره هاي ايجاد شده وارد مي كنيم، بعد از ورود رول بولتها توسط آچار هاي مخصوص اقدام به محكم نمودن پيچ رول بولت ها مي نماييم.

توجه داشته باشيد كه رول بولت ها به طور ضر بدري و به صورت تدريجي، مرحله به مر حله محكم شود تا تعادل و تراز درب از بين نرود.

نصب درب ضد سرت چيني با استفاده از پيچ سر مته:

در اين روش هم نياز به فريم انتظار مي باشد و تقريبا تركيبي از دو روش قبل است .در اين روش نيز پس از خارج نمودن درب ضد سرقت از بسته بندي و قبل از هر كاري بهتر است چند مرتبه درب ضد سرقت را باز و بسته نموده تا از عملكرد صحيح قفل و شب بند اطمينان حاصل كنيم. اكنون درب ضد سرقت را از سمت بيرون واحد وارد فريم انتظار نموده آن را كاملا تراز و شاقول قرار داده و درب را باز كرده و بوسيله ي دريل از محل سوراخ هاي تعبيه شده در چهار چوب درب ضدسرقت ،باقدام به سوراخ كردن فريم انتظار مي كنيم و سپس پيچ هاي سر مته را از سوراخ هاي روي چارچوب وارد نموده و با استفاده از دريل آن را به فريم انتظار وصل مي كنيم. توجه داشته باشيد كه پيچ به طور ضر بدري و به صورت تدريجي، مرحله به مر حله محكم شود تا تعادل و تراز درب از بين نرود.

شما كاربران گرامي ميتوانيد جهت خريد درب ضد سرقت به صورت آنلاين و يا مشاهده ليست قيمت درب ضد سرقت ، اطلاع از نمايندگي فروش درب ضد سرقت، مشاهده انواع مدل هاي درب ضد سرقت ترك ودرب ضد سرقت ايراني و درب ضد سرقت چيني همچنين آشنايي با افرادي كه در كار فروش درب ضد سرقت هستند به وب سايت http://antitheftdoor.ir مراجعه نماييد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۶:۰۷ توسط:شايان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :