درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت با روكش mdf

 

 

درب ضد سرقت در انواع و طرح هاي مختلف به بازار عرضه مي شود,طرح هاي دربهاي ضد سرقت با يكديگر تفاوت چنداني ندارد اما درساختار و اجزاي داخلي

تفاوتهاي بسياري با يكديگر دارند.روكش درب ضد سرقت يكي از اجزاي مهم در دربهاي ضد سرقت مي باشد به طوري كه روكش درب بر مقاومت درب تاثير بالايي دارد.

نوعي از درب ضد سرقت موجود در بازار درب ضد سرقت با روكش mdf مي باشد.اين روكش زيبا و متنوع از از جنس چوب mdf مي باشد و توسط دستگاه هاي مدرن با ليمينت pvc ضد خش در طرحها و رنگهاي مختلف توليد مي شود.به طور كلي درب ضد سرقت بايستي ساختار مقاوم و ايمني داشته باشد زيرا بايد مانع از ورود سارقين به داخل شود و ايمني محل مورد نظر را حفظ كند.

ساختار درب ضد سرقت

داخل درب ضد سرقت از ورقهاي فرم دار استفاده شده است كه ساختار اصلي درب را تشكيل مي دهند و از قفل هاي قوي و مولتي سيستم با دو سيلندركامپيوتري و ساده كه داراي14 زبانه در ھر 3 جهت درب ضد سرقت مي باشند و رويه سيلندرهاي مخصوص ازفولادآلياژي مقاوم در برابرسوراخكاري استفاده شده است. دارا بودن روكشMDF با لمينتPVC طرح چوب و تراش كامپيوتريCNC ، طرح ها و رنگ هاي متنوع بينظيري را براي دربهاي ضد سرقت به وجود آورده است كه همين تنوع خريد درب ضد سرقت را براي خريداران لذت بخش كرده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۰:۰۴ توسط:شايان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :