درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

تفاوت انواع درب ضد سرقت

به دربي كه در آن استانداردهاي مقاومتي رعايت شده باشد و درب در برابرفشار و برش و فشار بر سطح يا گوشه هاي درب مقاوم باشد و از نظر ايمني و مقاومت در برابر سرقت ايمن باشد درب ضد سرقت مي گوييم.

ساختار درب ضد سرقت داراي اسكلت فلزي قوي است و شامل دو لايه روكش فلزي كه هر كدام به ضخامت يك ميليمترهستند و با رنگ و طرح چوب مي باشد. چهار چوب درب هاي ضد سرقت نيز پيش ساخته مي باشد و از ورقي به ضخامت 1/5ميليمتر و عرض 7 سانتيمتر ساخته شده است . اكثر درب هاي ضد سرقت ساخته شده در كشور,از مواد اوليه و يراق آلاتي مي باشد كه از كشور تركيه و چين وارد شده است.

تفاوت هاي مهم درب هاي ضد سرقت

تفاوت انواع درب هاي ضد سرقت  چندين مورد مي باشد:

1-اولين و مهمترين تفاوت درب ضد سرقت در چارچوب درب مي باشد,براي مثال چارچوب درب هاي ضد سرقت چيني تخت و بدون ابزار خور مي باشد و بين سطح هاي  بيروني و لنگه درب  اختلاف كمي وجود دارد اما در درب هاي ضدسرقت ترك اختلاف بيشتر است و چارچوب درب هاي ضد سرقت ترك ابزار خور است.

2- تفاوت ديگر درب هاي ضدسرقت  كه كاملا مشخص است ,در لولاهاي درب هاي ضد سرقت مي باشد .لولاهاي درب هاي ضد سرقت از داخل قابل مشاهده است اما لولاهاي درب هاي ضد سرقت چيني پنهان است و از درون و بيرون قابل ديد نيست.

3- تفاوت ظاهري درب ضد سرقت ,مربوط به رويه درب ها مي باشد، به طور كلي رويه درب ضد سرقت چيني ,فلزي (استيل) با رنگ كوره اي الكترواستاتيك مي باشد اما رويه درب هاي ضد سرقت تركي به دو دسته تقسيم مي شود:الف)رويه  با روكش طبيعي چوب ياMDF   ب)رويه با روكشPVC.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۲:۴۸ توسط:شايان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :