درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

طريقه نصب درب ضد سرقت بر روي انواع ديوار

آموزش نصب درب ضد سرقت يكي از بيشترين درخواست هاي كاربران و علاقمندان  اين حوزه بوده است كه در اين مقاله قصد داريم تا طريقه نصب درهاي ضد سرقت را آموزش دهيم. قبل از نصب درب ضد سرقت اگر قصد ساختن چارچوب آن را داريد از پروفيل ۴در۱۰ يا ۴در۸ استفاده كنيد تا مقاومت خوبي براي نگه داشتن درب و اتصالات را داشته باشد. همچنين ابعاد داخلي چارچوب بايد يك سانتي متر از طرفين درب بزرگ تر باشد.

آموزش نصب درب ضد سرقت در ديوارهاي پارتيشني:

قبل از نصب فريم يا چارچوب درب ضدسرقت حتما ابعاد را با دقت اندازه‌گيري كنيد و فراموش نكنيد كه چهارچوب انتظار را با ضد زنگ عايق كنيد تا مانع پوسيدگي و دوام بيشتر درب شويد. حتما اندازه قطر فريم را كنترل كنيد تا موجب دويدگي و پيچيدگي چارچوب نشود. پس از آن حتما شاقول و تراز شود. دقت كنيد كه در مراحل بنايي از حركت احتمالي آن جلوگيري كنيد. چهارچوب انتظار بايد طوري نصب شود كه سطح بالاي پاخور آن با سطح كف نهايي مماس شود و پايين تر و يا بالاتر از آن نباشد. پس از اتمام بتن ريزي و گچ كاري و پايان رنگ كاري مي‌­توان اقدام به نصب درب ضد سرقت كرد.

طريقه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن:

بهتر است كه درب را  قبل از نصب باز كرده و چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته كنيد تا از عملكرد صحيح سيستم قفل اطمينان حاصل كنيد. سپس درب را از قسمت پشت (قسمتي كه باله ندارد) وارد چارچوب نموده و آن را كاملا تراز و شاقول كرده و درب را چند مرتبه باز و بسته كنيد و از عملكرد مناسب آن اطمينان حاصل كنيد، سپس درب را از محل سوراخ هاي تعبيه شده در قسمت داخلي چارچوب با چند خال جوش به صورت موقت و بعد از اطمينان مجدد از تراز و شاقول بودن، موقتا نصب كنيد. پس از نصب موقت صحت عملكرد درب را كنترل كنيد و سپس اقدام به جوش دادن كامل نماييد.

 

طريقه نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت:

در صورتي كه ديوار هايي كه مي‌خواهيد درب را درون آن نصب نماييد از مقاومت كافي و مناسب براي نصب توسط رول بولت برخوردار باشد (مانند ديوار هاي بتني، ۳۵ سانتي متري آجري) مي توانيد از اين روش استفاده كنيد.  البته در صورت استفاده از سفال تيغه اي مي­‌بايست حداقل ۱۵ سانتي‌متر از لبه داخلي فريم را با ملات ماسه سيمان آستر سازي و مقاوم كنيد.

براي نصب ابتدا بايد از تراز و شاغول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح مطمئن شويد سپس درب را چند مرتبه باز و بسته كرده تا از عملكرد صحيح قفل و لولا اطمينان حاصل كنيد. پس از تراز كردن ضلع هاي مختلف چارچوب، آن را در محل خود تا انتهاي عمليات بصورت ثابت نصب كرده و توسط دريل از محل سوراخ هاي تعبيه شده در چهارچوب مطمئن شويد و سپس اقدام به سوراخ كردن ديوار ‌نماييد. حال مجددا از تراز بودن چارچوب اطمينان حاصل نموده و رول بولت به حفره هاي ايجاد شده ‌وارد كنيد. توجه داشته باشيد كه پيش از ورود رول بولت ها توسط يك پيچگوشتي و يا يك ميله و چكش رول بولت ها را تا انتها وارد سوراخ ها نموده و بعد توسط آچارهاي مخصوص اقدام به محكم نمودن پيچ هاي رول بولت كنيد. پيچ ها بايد بصورت تدريجي و همزمان با يكديگر محكم شود تا تراز درب به هم نريزد.

شما كاربران گرامي ميتوانيد جهت خريد درب ضد سرقت به صورت آنلاين و يا مشاهده ليست قيمت درب ضد سرقت ، اطلاع از نمايندگي فروش درب ضد سرقت، مشاهده انواع مدل هاي درب ضد سرقت ترك و درب ضد سرقت ايراني و درب ضد سرقت چيني همچنين آشنايي با افرادي كه در كار فروش درب ضد سرقت هستند به وب سايت http://antitheftdoor.ir مراجعه نماييد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۵:۱۹ توسط:شايان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :